Señorita Mercury




En av sminkningarna jag gjorde på Make Up Store förra veckan var den här kalltonade festsminkningen. Lina passar otroligt bra i kalla nyanser så jag matchade hennes ljusblå ögon och korpsvarta hår med silver, holografiskt glitter (vilket tyvärr inte ville synas på bild) och elektrisk blårosa läppar. Till fest skulle vi båda två förmodligen ha adderat lösögonfransar till looken men för att visa att det inte nödvändigtvis behövs för de som inte vanligtvis använder fransar så skippade jag dem - needless to say she looks great either way.

Some of the products used for this look: "Diamond" glitter eyeliner, "Mercury" eyedust, "Russian Bordeaux" lip pencil, "Señorita" lipstick. Allt från Make Up Store.

Kommentarer
Postat av: fanny

gud vad snyggt! men har du hört nåt om det blir nå jobb med dem?:)

2011-05-20 @ 16:18:53
Postat av: Vendela

Linis är så fin, och det vart så fint när du sminkade henne!!=)

2011-05-20 @ 16:21:16
Postat av: Rebecka

Jätte snyggt!

2011-05-20 @ 17:00:37
Postat av: IDA

Fanny: Tack så mycket! Ja jag fick jobbet. Ska vara med på min första klubbkväll på Onsdag (25/5) och även vara där i Juni men börjar inte på riktigt förrän i Juli. Kommer dock samtidigt även att fortsätta ensam (med privata bokningar) och att söka annat eftersom det bara är extra.



Vendela: Tack så mycket finis!



Rebecka: Tack!!

2011-05-21 @ 14:58:20
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: fanny

grattis!! vad kul!! :) passar dig perfekt!

2011-05-21 @ 20:37:36
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 05:27:36
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Ida Andersson

Tack så mycket! :D Det var snällt sagt!

2011-07-28 @ 15:11:38
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0