Behind the scenes




Helping my dear friend  tillika systers pojkvän  med några snabbt behövda foton.

This really is a good time for taking beautiful photographs. Alla vackra färger från himmel och jord, solen som lyser, blommorna som börjar blomma ... It's amazing!  Har försökt att utnyttja tiden med systemkameran som min vän var underbar nog att låna ut under en lång tid men tiden rinner iväg och börjar nu rinna ut - luckily så har jag ytterligare ett par photo sessions inbokade innan dess. Allt detta har gett mig mer satisfaction än expected och är definitivt något jag kommer att fortstätta med så fort jag skaffat en egen. Affärsidéerna fortsätter att blomma just like nature.

Kommentarer
Postat av: BAARRCCAA

oooo, yummy yummy!♥

2011-05-28 @ 10:44:21
URL: http://www.baarrccaas.world.sblog.cz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0