Water for Elephants

Är det någon här som läst boken Water for Elephants?  Jag har hört att den ska vara otroligt bra och handla om en man vars liv från det förflutna på en cirkus man får lära känna.  Jag brukade som liten drömma om att vara del av en stor cirkusfamilj och resa runt i världen så blev därför väldigt nyfiken när jag nyligen hörde om den här och tydligen så har den precis även gjorts till film och premiärar i April med Robert Pattinson och Reese Witherspoon i huvudrollerna. Letade fram trailern och tycker att det ser riktigt lovande ut. Den här måste jag se!



Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

såg trailern när jag såg king's speech, och den verkar faktiskt väldigt bra! Dock brukar jag tycka att om trailern är bra så suger filmen, men ja :P

2011-03-18 @ 07:05:20
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0