TACK!

Vill slänga in ett stort tack till dig Linda som lämnade en väldigt fin kommentar HÄR [länk] för ett tag sedan. Jag är ledsen att jag inte tackat tidigare men blev ärligt talat överväldigad och visste inte vad jag skulle skriva som svar. Otroligt fin komplimang!  "Dockutseendet" du nämnde vill jag påstå är sminket och förmodligen även bra kameravinklar då jag faktiskt har ett ganska osymetriskt ansikte men tackar ändå så hemskt mycket för dina ord. :) De värmde och gjorde mig väldigt glad!

Alla kommentarer av liknande slag gör mig otroligt glad och jag önskar nästan att jag kunde sätta ett litet ljudsvar till varje sådan kommentar för att ni verkligen skulle höra hur ärligt glad jag blir (varje gång). Det går ju inte riktigt att förmedla via text så här... men tack. Tack, tack, tack! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0