St. Patrick's Day




Med min förkärlek till Irland (som faktiskt började med följande film) och som den sanna Boondock Saints-nörd jag är så firade jag i torsdags St. Patricks Day med en sminkning i grönt & brunt.  Använde en gräsgrön färg från en av 120-paletterna från BF-Beauty och bytte ut det ljusrosa läppglanset mot Viva Glam Gaga 2 Lipglass efter att bilderna togs eftersom jag tycker att speciellt den här gröna matchas bäst med antingen en varmare nude eller en ljus korallfärg. Det kompletterar fint utan att ta över.

P.S.  Temptalia satte nyligen ihop en lista med 5 ljusa koraller att matcha med gröna sminkningar. Check it out om du behöver tips!

Kommentarer
Postat av: fb25

hehe kikat din sida ganska länge nu lite då och då, ibland tar du väldigt fina bilder. this is an example, nice1, hehe. p.s. din glugg är sexig, inse det.

2011-03-19 @ 21:30:37
URL: http://famousbefore.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0