ON SET


Busy girl "on set". Vem kunde ana att de gamla Barbiesakerna skulle komma till användning igen?

Väntar i skrivande stund på att Lina ska komma hit och sminka mig och håller så länge på att fota färdigt saker jag tänkt visa er här i bloggen samt fler saker jag tänkt lägga upp på nätet för att sälja. Det är bl.a. oanvända skor, smycken, accessoarer och egengjorda smycken så länkar (för den intresserade) och mer info kommer så småningom. Någon som kan gissa vad det är jag fotar här ovan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Använder du läppenna? Funderar om det gör någon skillnad..

2011-03-17 @ 13:51:42
Postat av: Ellen

Åh va kul.. Längtar efter att få se vad du ska sälja. Du har ju sån grym stil så jag kanske köper allt! haha =)

2011-03-17 @ 14:59:27
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0