Har vi möjligtvis en intresserad 36:a här?




Never used. 200:-

I början av sommaren last year så fastnade jag för den här inne på H&M och köpte den trots att jag var osäker på storleken som var den sista av alla. Ett år senare kommer jag fortfarande inte i den så nu ger jag upp och säljer den till någon med mer användning för den än bara onödig garderobsplats. Ville så gärna ha den till en svart, lös topp och bara ben till sommaren eftersom jag gillar blandningen tajt och löst så här men jag får gå på jakt efter en liknande istället.

Nypriset var 249:- men eftersom den aldrig är använd så håller jag mig till 200 kronor. Storleken är 36. (Observera att det inte är mycket stretch i kjolen.) Lämna en kommentar eller maila ([email protected]) om du är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0