DANCE CENTRAL




Har ni testat Kinect-spelet "Dance Central"? Om inte (och ni gillar att dansa) så måste jag verkligen rekommendera det vare sig du föredrar att battla eller spela ensam. Min vän Lina har spelet och körde för fullt tillsammans med lillasyster när vi var där i Söndags  medan jag själv fick titta på från soffan eftersom jag fått någon slags inflammation i axeln och inte ville förvärra det..  men ser verkligen fram emot att dansa med i de snygga rörelserna till bl.a. den gamla favoriten "King of the dancehall" med Beenie Man (som fortfarande gör mig lika peppad, fest- och danssugen som för 6 år sedan) så fort det blivit bättre. BOOMBA!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kinect är det. :) Vi får ta och göra om det snart då med andra ord? <3

2011-03-17 @ 20:06:54
Postat av: IDA

Jag har ingen koll på sånt här Lina. Haha.. Ja absolut! :D Det måste vi! ♥

2011-03-17 @ 20:27:59
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0