STROBE LIQUID



En produkt jag verkligen fastnat för är Strobe Liquid från MAC - en ljusreflekterande, lättare version av deras Strobe Cream  som kan användas under din foundation, blandat med din foundation eller ansiktskräm (alternativt hudkräm för applicering på kroppen) eller som highlighter på t.ex kindbenen och ger en fin lyster. Jag har använt den jättemycket som highlighter den senaste tiden och senast i Lördags på både min syster  och min kusin vars studentsminkning jag stod för.

Just den här har en kall ton så jag är just nu på jakt efter en varmare för att jämföra och se hur pass mer naturligt det ser ut applicerat på ansiktet eftersom en varmare ton naturally will look more natural på de med varmare hudtoner där den här ofta blir för kall men som highlighter gör den sig bra även på dem.  I have a few in mind så återkommer med recension och tips later on.

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

Oh I recently got a sample of this when I bought some new foundation :)

2011-06-21 @ 22:00:49
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0