The irony..



Idag invigde jag mina nyinköpta träningskläder och skakade booty på kvällens Zumba-pass. Undrar dock fortfarande var min motorik har gömt sig. Ibland saknar jag totalt samspel mellan armar och ben och förstår knappt själv vad som händer nedanför huvudet. Haha. . . Jag som givetvis även trodde att jag var mer uthållig än jag egentligen är  tänkte förra gången att "Äh.. Jag kommer inte att behöva vattenflaskan men tar väl med den lilla ändå".. och fick djupt ångra att jag inte tagit en större. Visst är det bra att tänka bra om sig själv och utgå från att man kommer att klara saker men I guess  sometimes  you just have to face reality.  ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

Vart kör ni zumba? Har alltid varit sugen på att testa det =)

2011-01-26 @ 09:19:00
URL: http://emelielagerqvist.blogg.se/
Postat av: BAARRCCAA

amazingly beautiful, as always♥:')

2011-01-26 @ 21:08:54
URL: http://www.baarrccaas.world.sblog.cz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0