L - O - V - E








Firade en av mina brorsdöttrar i Söndags, träffade alla syskonen och fick uppleva min första modevisning av de minsta barnen (- därav den blåa ögonskuggan på henne  om ni ser den. Det finns en liten makeupartist i henne också. ;) Haha..). Hon är så otroligt charmig - inte bara söt utan när hon går så gör hon det dessutom med hakan upp i vädret och en nonchalant "talk-to-the-hand"-min  om ni förstår hur jag menar. Haha.. Underbar!

Sorry för att uppdateringen blivit glesare den senaste tiden förresten. Jag kan skratta åt hur jag fungerar ibland; Om jag har mycket saker att blogga om (som just nu) så är det jättevanligt att jag "låser mig" och istället inte får ut någonting alls. Visst är det konstigt  men jag antar att det har att göra med på att jag föredrar kvalitet framför kvantitet både i min egen blogg och i de få bloggar jag läser och helt tappar suget att publicera ett inlägg om jag inte känner att jag fått ut det precis som jag vill så jag tror att det här sättet  utan press  passar mig bättre (just nu i alla fall). Perfektionist? - Absolut.  Tack för att ni stannar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0