Usher - More - RedOne Jimmy Joker Remix

This remix is freakin' genius for working out.. or just for dancing. Den gör mig otroligt peppad och spelades högt när jag värmde upp inför Zumban i Tisdags genom att köra övningar med vikter (and a little dancing) här hemma. Trots mitt fina försök att vara redo för ett svettigare pass Zumba än någonsin hittills så blev jag "ready-to-faint"-yr och tvungen att pausa men i övrigt känns träningen endast positiv. Det blir bara roligare för varje gång!  Ser jag inte ut som en Victoria's Secret-modell till sommaren så blir jag förvånad. Haha.. Skämt åsido.. Det känns i alla fall skönt att röra på sig and I can't wait till snön försvinner från marken och promenader i vårsolen också blir ett alternativ.

Har nyss skrivit klart en recension på några ögonskuggepigment som jag har provat och ska publicera det innan jag lägger mig men det får vänta lite. Först ska jag göra lillasyster sällskap i soffan och smälta kvällsmiddagen framför en gammal film. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0