HEARTS


Inspirerad av Illamasquas senaste kollektion och Alla Hjärtans Dag så försökte jag för några dagar sedan mig på Violas fina hjärtnaglar med den vinröda färgen Acapulco (#63) från Mavala. Spenderar idag dagen på stan men när jag kommer hem så ska vinnaren av de tre nagellacken ur min senaste tävling presenteras. Ha en bra dag så länge!


UPDATE 19:09: Vi väntar med att presentera vinnaren till runt lunchtid imorgon istället. Prioriterar kvalitétstid med la familia ikväll. Thanks for being understanding.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Haha, jag tänkte nästan att du skulle tycka om den. Jag har lyssnat en hel del på den också :)

2011-02-16 @ 13:00:21
URL: http://someee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0