På min spellista just nu


Jag brukar nästan dra mig för att titta på musikvideor när jag gillar en låt  eftersom jag anser att de ibland kan "dra ner" dem.. men det här är tvärtom enligt mig ett bra exempel på när de passar ihop perfekt. Energin, belysningen och i stort sett allt är perfectly made för att förmedla den rätta känslan.  Trots att texten kanske inte är mycket att hurra för så förflyttas jag till Hamburgs folkfyllda dansgolv i samma sekund som Vincente (a.k.a. Frauenartz) börjar sjunga  då den här tyska duon har gett mig härliga minnen just därifrån.

När vi igår firade en av mina bästa vänner så passade jag på att sätta på den här och hur mycker det uppskattades kan ju diskuteras men at least one of us kept on dancing. ;) Tummen upp för Nenas medverkan!


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Jag ÄLSKAR den här låten! Så underbar. Man blir helt lycklig av den :).

2011-04-11 @ 09:57:48
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Ja verkligen! Jag har röstat som tusan på den i sin kategori så jag hoppas att de vinner en Comet :D



Nej, uscha! Men men :) Sånt får man väl ta ibland också, haha.

2011-04-11 @ 17:01:50
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0