My day




Måndagen har spenderats hemma hos lillasyster med att ta kort på det vi inte hann med igår - idag var det kläder. Det blir en hel del grejer! Smycken, t-shirtar, skor m.m. och lite ser ni på bilderna här ovan.

Efter en sen middag är jag hemma igen och är nu på väg mot sängen. Hoppas på en någorlunda bra sömn eftersom jag måste befinna mig på tågstationen klockan 08:21 för att ta tåget till Västerås. Lillasyster ska börja på en utbildning och jag som ändå inte hade annat inplanerat imorgon följer med som sällskap och stöd första dagen. Tänkte kolla i lite affärer på stan under tiden men tar nog istället med mig laptopen och hoppas kunna vänta utanför "klassrummet"...

6 hours to go. God natt!


Kommentarer
Postat av: niki

this is so cute! ♥

2010-09-21 @ 17:01:03
URL: http://darksideofthesun.blog.cz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0