MO†HER MONS†ER @ MTV Video Music Awards 2010


Jag brukar ofta tänka att en sminkning inte bör tävla med kläderna; jag väljer med andra ord oftast inte att ha t.ex. massa glitter på ögonen när jag tänkt bära t.ex. en paljettklänning eller något annat plagg som verkligen syns. Gaga däremot är inte precis känd för att hålla tillbaka och med det i bakhuvudet tappade jag nästan hakan när jag såg hennes överraskande neutrala sminkning (before she put on the red lips) på vita mattan vid MTV VMA igår.

Jag hade komiskt nog tänkt försöka återskapa "Lady Gaga MTV VMA makeup" och visa er men det känns inte så intressant längre. Haha.. Jag tycker dock att det här passade henne otroligt bra.. Och för lite mer utstickande looker att göra tutorials på: det kommer fler tillfällen!


Kommentarer
Postat av: zara/nä

asså hennes jävla "kött"klänning är vidrig!

2010-09-14 @ 11:43:33
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: sara

Åååh Gaga var skitvacker och hennes kläder var som vanligt väldgit outstanding :D

Men köttklänningen var ganska cool, även om jag aldrig skulle kunna ha den på mig :D

2010-09-14 @ 19:54:59
URL: http://saraolenius.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0