En vecka senare..

Insåg nyss att jag inte uppdaterat här sedan förra lördagen. Var tog veckan vägen?! Haha.. Jag har helt enkelt varit upptagen med annat och när jag haft tid bara känt mig oinspirerad och omotiverad. Mår dock väldigt bra och har haft en bra vecka - hoppas att samma gäller för er som läser detta.

Den senaste veckan har jag bl.a. varit i Västerås, haft en systerdag med Linis, festat, sett Sex and the City 2 för första gången och massa andra filmer under mysiga filmkvällar, umgåtts med vänner och bekanta, blivit halvt beroende av toasts, hittat nya favoritnagellack till hösten och gråtit till två avsnitt av Exteme Home Makeover. Haha.. Jag tror att jag aldrig har lyckats se ett avsnitt utan att bli tårögd.. Hur glad blir man inte när man ser glädjen i familjernas ansikten? Vilket härligt och givande jobb att få göra andra människor så där glada. Fantastiskt..


Vendela skickade ett MMS på en extremt glad tjej i hennes soffa förra lördagen. Fler bilder från veckan är på väg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötis:*

2010-09-15 @ 10:55:01
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0