26 September

Igår tog jag de sista bilderna till portfolion (for now) och ska nu idag redigera färdigt allt det sista innan jag på Tisdag ska tillbaka till ett av ställena jag sökt jobb på för att visa upp lite av vad jag kan. Med risk för att prata sönder saker så berättar jag istället mer senare om detta blir aktuellt men jag håller tummarna. Känner mig dock väldigt stressad och ganska nervös men I guess this is business life.

On top of that - stressen - så har den senaste veckan varit lite snurrig och ovanligt jobbig. Det var som att när "flytet" och glädjen bara växte sig större så kom plötsligt en smäll som la en hinna av sorg över allt.. så jag är inte med till 100% just nu känner jag  och trots att bloggen inte är så privat så känns det ju ändå lite konstigt att blogga på som om allt är som vanligt så jag ville bara skriva att det finns en anledning till att det inte varit som det brukar. Eller har det kanske just det? Glappig uppdatering och sega kommentarssvar är kanske i och för sig ingen nyhet men just nu har jag dock en riktig anledning till att inte riktig vara med i matchen.

Jag ska fortsätta redigera här och tänkte snart visa två av bilderna jag tog på Lina i Tisdags. Vill förresten även passa på att tacka er så otroligt mycket för kommentarerna jag fått på de senaste sminkinläggen. Leendet gick från öra till öra när jag läste dem - som vanligt när jag ser sånt här. Ni är väldigt snälla som frivilligt väljer att lämna en kommentar om det är något ni gillar och ni ska veta att jag uppskattar gesten otroligt mycket. Även om det enligt många "bara" är kommentarer så väljer ni ändå att ta den tiden att säga något snällt och det är värt mycket enligt mig. Tack! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Okej. Men det blir fan inte mycket bilder när man aldrig fixar till sig. Känns som man alltid va snyggt tillfixad förut. Kunde fan ta massa bilder på en vardag som jag la ut överallt men nu minns jag inte senaste gången jag var sminkad på vardagarna? Haha. Aja vi kan väl hitta på något roligt när du är klar med det du håller på med nu. Kanske det vi har pratat om ett tag, att ta kort på mig och Max? :) Det skulle vara skitroligt!



Hm... Det där med nagellacken var inte en sån dum ide. FÖRUTOM att mammas kamera är sämst på att få till rätt färg!!! ;P

2010-09-26 @ 20:39:55
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: ¸.•*¨*`•.¸ஜ SaaraSaariioniitaa ٩(●̮̮̃•̃)۶ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Fan vad vacker du är på header bilderna :D!

2010-09-26 @ 21:22:44
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/
Postat av: lucke

Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-09-26 @ 21:35:33
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0