MAC & Disney Venomous Villains Collection

Den här hösten är svårare än någonsin - i alla fall om man pratar om att lyckas hålla sig borta från att lägga alla pengar på MAC-smink. De bokstavligt talat spyr ut snygga kollektioner nu under hösten och vintern 2010/2011 och den kanske mest hypade är samarbetet med Disney i kollektionen kallad "Venomous Villans" som släpps här i Sverige imorgon. Om ni Stockholmare undrar varför folk hänger på låset till Åhlen's City och PUB-gallerian imorgonbitti så beror det förmodligen på detta.

Min ekonomi tillåter just nu ingen galen-sminkshopping-trip till Stockholm hur mycket jag än skulle vilja men ni som vill ta en titt på kollektionen bör sväng förbi någon av Sveriges MAC-diskar (som finns i Stockholm, Göteborg och Malmö) så fort som möjligt då jag tippar på att dessa kommer att sälja slut väldigt snabbt. Jag vet inte om Kicks kommer att sälja kollektionen i deras webshop men det vore ju då ett bra alternativ för er som inte bor i någon av dessa tre städer men är sugen på kollektionen (och rent ut sagt ett helvete för mig/oss som inte kan köpa något av det. Haha..).




Bild 1: Promobild på de fyra "villains" som (färgerna på) produkterna är inspirerade av. Bild 2: Mina personliga favoriter ur kollektionen. Läppstiftet "Dark Deed" (som bara skriker mitt namn och önskan att få sitta på mina läppar), läppglanset, det röda rouget och det tredje nagellacket ligger alla extra högt upp på min wishlist. Bild 3: Promobild.


Kommentarer
Postat av: zara/nä

jag älskar färgerna på bild 2 och 3! måste ha sånt smink!

2010-10-07 @ 22:18:45
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Sofia

Här är i USA tror jag den redan börjat säljas. Jag tyckte jag såg det när jag sprang förbi MAC-butiken lite snabbt igår i shoppingmallet.

2010-10-09 @ 00:25:37
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Peyton

LOVE IT!!! I WANT IT ALL!!!

2010-10-09 @ 23:20:50
URL: http://peytonvegas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0