EYEKO




Här är de fina nagellacken Coral, Rain och Vampira från Eyeko som jag nyligen vann i en tävling om att skapa sin favorit-höstmanikyr. Vampira har redan blivit en av mina höstfavoriter med sin mörka bas och röda glitter.

För er som är intresserade så finns nagellacken att beställa från deras webshop och kostar £3.50 styck (med fri frakt inom Europa) och just nu kan man även köpa 3 stycken limited edition-lack i ett set för endast £8.50 vilket enligt mig är ett väldigt bra pris eftersom jag personligen gillar de lack jag provat hittills. Settet heter "The Darkside" och innehåller färgerna Cosmic, Vampira och Indigo som ni får bild och färgförklaring för här.

Jag är själv sugen på flera av lacken som jag inte redan har och allra mest det chiliröda Saucy. Titta bara vilken extremt snygg röd färg!


Klicka på namnen ovan för att se swatches på alla lack (med bilder från google).
P.S.
Det här kittet är som gjort för dig Lina.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Haha ja jag ska försöka sminka mig som henne idag, får se hur det blir annars får jag hitta på något annat att vara! :) Kommit på något än?



Haha, fyfan. Ja, det var ett kit för mig!

2010-10-13 @ 10:18:14
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Cizzi

SV. Klart, Killarna i Tokio Hotel är bland det finaste som finns :)

2010-10-13 @ 10:54:04
URL: http://alieninme.blogg.se/
Postat av: Adiina ♥

SVAR: Gina Tricot :)

2010-10-13 @ 21:28:19
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/
Postat av: rach

SV: haha ursäkta för segt svar men kände att de var något jag ville göra ett riktigt svar på, iaf, min tatuering frågade du om, 30 Seconds To Mars använder symbolen till, logga är inte riktigt rätta ordet, men den representerar dem kan man säga.. På olika sätt. Den kan också betyda luft (tror jag de var iaf). Bandet själva kallar den för "triad". Dock var de inte därför (för att jag gillar dem eller så) jag gjorde dem - anledningen var att de inspirerar mig så mycket och på något sätt man inte kan förklara, de får mig att våga drömma och tro på mig själv de dagar jag inte gör det. Visst, jag är stolt att visa dem någongång, men som sagt de är inte <för> dem , även om den hedrar dem på ngt sätt^^ Eftersom de inte är deras "logga" eller den inte har deras namn eller så i sig, så är de inte direkt så att man kan "Åh jaha de bandet!" Oj lång kommentar, men hoppas jag skrev någolunda och att du förstår ^^ ;*

2010-10-13 @ 23:48:51
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0