Back to the early 80's



Äntligen fri från det kaos jag skapat i mitt rum hemma genom att som vanligt ha svårt för att rensa bort och slänga saker. Med lite (eller rättare sagt mycket) hjälp så är det nu både ommöblerat, mysigare, renare och mer tomt än någonsin och man kan väl säga att flyttstädningen officiellt har inletts (trots att vi ännu inte ens bestämt location). Känns bra!

Bland alla saker i lådor och skåp så hittade vi bland annat de gigantiska glasögonen på bilderna här ovan. De är mammas som hon faktiskt använde under tidiga 80-talet och självklart kunde jag inte låta bli att ta några roliga bilder med dem på.


Kommentarer
Postat av: fanny

hur gick de med de jobben du sökte?:)

2010-10-15 @ 20:38:42
Postat av: Lina K

Hej snygging :) läget? Jag håller på att sprida till alla att man ska rösta på Mickans klädkollektion http://www.ikeagarderob.se/415 så gå in och kolla tycker du det är tjusigt så klicka på gilla. Hjälp mig hjälpa Mickan hon förtjänar att få synsas så duktig som hon är.



Förresten saknar er i massor, pluggandet gör tyvärr att man hör av sig allt för sällan <3

2010-10-16 @ 00:02:17
URL: http://kallelaijna.devote.se
Postat av: Rebecka

Ska du flytta? :)

2010-10-16 @ 03:23:49
Postat av: alicia

Du är verkligen galet vacker!

2010-10-16 @ 08:47:44
Postat av: Peyton

This is beautiful! x

2010-10-16 @ 20:30:38
URL: http://peytonvegas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0