I remember...




Photos: © me/Ida

Remember, remember.. the 4th of November. Tiden flyger iväg när man har kul sägs det ju.. och just igår tänkte jag med glädje tillbaka på den 4 November 2007 då jag såg ett av de enligt mig bästa banden för 6:e gången - 2:a gången live på scen. En fantastisk konsert med mycket glädje - både från fansen och killarna själva som verkade genuint lyckliga över att vara tillbaka i hemlandet.

En av de mest oförglömliga sakerna var givetivs premiären av 1000 Meere som aldrig tidigare hade spelats live. Än idag är det en låt som ligger mig nära hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Lina

<3

2010-11-06 @ 12:01:24
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, så jäkla kul att dom vann igår.Var faktiskt lite orolig med tanke på att det varit ganska tyst om dom senaste tiden trots allt. Men vi kan fortfarande :)



Haha, nej jag har ju en vana att flytta på mig med jämna mellanrum. Skolan ligger i Sydney och heter ACMUSE. Ett år make up artist och det had evarit kul att fortsätta ett år till med bara special effekter. Vi får se, det kostar ju en del.



Jag tror inte du skulle ha några problem att få jobb hos Make Up Store eller liknande, du är grym! Men ibland kan det vara svårt att veta vad man vill. Risken finns ju att man tröttar ut intresset.



Tycker absolut du ska försöka kommatill Hamburg. Jag har varit sugen i många år att flytta till Tykland och lära mig språket på riktigt. Men Belgien ligger fortfrande varmast om hjärtat. Där kände jag mig verkligen hemma. Men kanske blir man kvar i Australien? Livet gör ju lite som det vill verkar det som :)

2010-11-08 @ 16:41:44
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: sara

Så fina bilder! ♥

2010-11-09 @ 17:32:37
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0