The last masquerade








...for now. Hoppas på att det dyker upp fler innan nästa höst men för årets halloween är det i alla fall över nu. Maskeraden i lördags var oväntat kul (även om kvällen slutade lite mindre bra) och allt tack vare alla trevliga människor och den sköna DJ:n. Musiken gör mycket!

Tanken var att jag skulle vara Lady Gaga men ändrade mig i sista sekund eftersom jag isåfall hade velat vara lite mer extrem i mina kläder och valde istället en hatt från River Island/London. Den i sig är egentligen en sak som är mer  jag being myself är en utklädnad så jag är inte helt säker på vad den representerade men till min gamla "Gaga-jacka" kanske man kan säga att det blev en något nerklädd miss Germanotta.


(Bild 2 och 4 är lånade av LA.)


Kommentarer
Postat av: Hanna

IDA DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG.

2010-11-10 @ 23:50:18
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0