Coming soon: Sigmax HD Brush Kit review



Som ni kanske minns så har jag tidigare tipsat jag om Sigmas sminkborstar eftersom jag hört så mycket bra om dem och själv har velat prova dem väldigt länge utan att slått slag i saken. I veckan fick jag hem deras nyaste borstar - Sigmax HD Brush Kit - som kommer att vara i fokus i en av recensionerna som snart kommer att poppa upp här. Vill givetvis använda dem några gånger först så att jag kan uttala mig ordentligt.

Än så länge har jag provat två av borstarna på mig själv och tänkte testa dem på tjejerna jag ska sminka i helgen för att se hur reaultaten blir där.   Spännande!


Kommentarer
Postat av: mirre

Ser framemot att läsa vad du tycker :)

2010-11-14 @ 11:54:06
URL: http://mtv.se/mirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0