127 HOURS



I can't wait to see this. Det är väl det här man menar med att man ska vara försiktig med vad man önskar sig.. och trots att jag ibland kan ha svårt att tycka synd om människor som råkar illa ut efter att frivilligt ha utsatt  sig för stor fara så är det här definitivt ett av undantagen. Vilken obeskrivligt hemskt situation.

Jag älskar att de har med "The Funeral" i trailern och om ni inte redan har sett den så titta gärna 2 gånger; man förstår mer i början andra gången vilket i och för sig gör det hela ännu mer hemskt men också bättre  enligt mig. Frågan är nu bara hur jag ska klara av att se den på bio när jag grät bara av trailern.. varje gång jag har tittat på den. Haha. . .  Det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, har letat den trailer låten i flera dagar nu. Men tillslut hittade jag på din blogg, så Tack!

2011-02-04 @ 02:30:43
Postat av: IDA

Jag är glad att den var till nytta! :)

2011-02-04 @ 14:25:06
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0