Sommarväder

Sommarkläderna (och stråhatten såklart) som jag plockade fram igår fick mig att längta rejält till nästa sol- och badsemeseter. Jag har ingen inplanerad men känner ett sånt sug efter att åka till Alanya tillsammans med Lina och vänner, sitta vid poolen, havet och i en poolbar på dagarna, äta mysiga middagar ute på kvällarna, gå runt i små butiker, förfesta på hotellbalkongen, gå nyvaken till närmaste kiosk/affär för att köpa färskt bröd till frukosten, dansa på räcken och andra upphöjdnader bara för att det är saker jag förmodligen inte skulle göra här i Sverige, dricka goda drinkar, spendera några timmar på Alayna Water Park (bild 1, 2, 3) och åka kanoten längs "floden", köpa onödiga armband av barn, ha BBQ-fest vid hotellet innan man drar vidare ut och självklart; åka med partybåten. Åh!

Lina är här hos mig idag och vi spelar Alex C & Yass på hög volym just nu. Vilka sommarkänslor! Setz die Segel, So geil so, Sex an der Bar, Träumfänger, Nachts zum Strand gehen, Erdbeben och Ein bisschen Nymphoman ger oss nämligen starka minnen från bussresan mellan Tyskland och Holland sommaren 2008 och eftersom det är sådant härligt sommarväder idag igen så kände jag mig tvungen att lyssna igenom dem.

Nu blir det sällskapsspel ute på altanen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Alanya! Älskar Alanya :D

2010-05-17 @ 22:18:40
Postat av: Lina

Det där lät ju inge roligt...

2010-05-18 @ 13:46:13
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: IDA

Anonym: Samma här! :D

2010-05-18 @ 14:09:20
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0