New camera; Canon PowerShot SX210 IS

Jag blev så förvånad när jag öppnade ett av paketen igår och hittade den nyaste PowerShot-kameran från Canon i en skokartong. Ja.. haha.. De lurade mig lite och gömde kamerapaketet i en skokartong och sa att det var Linas gamla skor. Det fula var att jag nästan gick på det. Haha! Jag har inte haft en kamera sedan min gick sönder i somras (!) men har använt mammas kamera sedan dess. Nu har jag äntligen en egen igen och kan börja ta kort på allt och ala igen. Har provat den lite både igår och idag och den verkar vara en riktigt bra sådan också.

Jag hade frågat runt lite smått efter bra kameror - speciellt nu efter TH-konserterna då jag sett att flera fick väldigt bra bilder - men hade dock inte ens tänkt tanken att önska mig en i födelsedagspresent och komiskt nog så fick jag den kamera som var av samma sort som den jag var mest intresserad av. Hur kul är det inte?

Ser i alla fall fram emot att ta en hel del bilder med nya kameran ikväll. "Paparazzi-Ida" is back!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Grattis!!

oh, 14x optisk zoom, that's some good sh*t ;)

2010-05-30 @ 15:04:37
URL: http://phantomriider.blogg.se/
Postat av: Leoo

Ja såklart, det går bra om du lånar citatet :)

2010-05-31 @ 16:33:35
URL: http://leosplace.blogg.se/
Postat av: Ida - A princess diary ♥

SV: Jaha, åh, tack! :D ska testa nu :D

2010-05-31 @ 17:36:47
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/
Postat av: Melinda<3

laddar man kameran med batterier?

eller laddar kameran med sladd? :D

2010-11-06 @ 21:30:18
Postat av: Lotta

Är du nöjd med kameran?

2010-12-05 @ 14:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0