My cheeks still hurts from laughing

Vilken kväll jag hade i fredags när jag umgicks med mina tre bästa vänner. Vi grillade, drack gott vin & goda drinkar, spelade spel, skrattade, skrattade och skrattade åt Bagge som underhöll oss med att både dansade till Eric Prydz - Call On Me i liknande kläder och Single Ladies, göra egna versioner av musikvideor och allt vad det var..
Fy fan vad man skrattar när hon är med. Hon är galen (på ett bra sätt). Helt underbar. Jag säger som jag (vet att jag) sagt förut; Alla borde ha en egen Baggoz!





Har ni inte spelat "Med andra ord" så rekommenderar jag det starkt. Herre jesus vad vi skrattade och man insåg i efterhand att man tyvärr inte var så bra på att förklara som man gärna hade trott. (P.S. För er som är vän med mig på FB; ni kan se en video med ett exempel på hur hetsiga vi var under spelets gång om ni tittar på en uppdatering på min profil. Dampet när jag ska förklara min favoritserie är nog mitt värsta. Haha!)









Jag och Baggoline avslutade natten på hennes balkong och hem kom jag inte förrän det blivit ljust. Har alltid kul med Lina, Lina & Caroline och vi har planerat att ha flera såna här kvällar nu innan Bagge lämnar oss för USA i Juni och det ser jag fram emot. Mycket.
What a night!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Mysigt ni verkade ha :) ♥

2010-05-23 @ 21:51:09
Postat av: Baggo

HAHAHAHA IDAAA, inte hade jag väl kläder som på den där bilden hahaha! Vad söt du är faktum är att alla borde ha så bra vänner som mig, vänner som er. Mer kvällar blir det definitivt, har levt på fredagen hela helgen och jag vet inte huuur många ggr jag har kollat på det där videoklippet, vi verkar helt iq-fria verkligen hahaha

2010-05-23 @ 23:00:47
Postat av: IDA

Alicia: Det var det! :)



Bagge: HAHA jag älskar de där videorna. Har dock inte kollat på alla mina än.

Jo det var fan likt med trosorna utanpå t-shirten och inga byxor. Haha!

Ja gud ja, många fler blir det innan du åker!

2010-05-24 @ 01:37:13
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0