Läkarbesök, fika och ett besök på gamla skolan

Imorse följde jag med Lina till läkaren för att kolla upp några ofarliga saker och när vi var klara där så gjorde vi ett besök på våg gamla högstadieskola för att lämna en present till söta Vendela (Linas pojkväns lillasyster) som nyss fyllt år. Bättre sent än aldrig säg! Allt ser ju så litet ut motför när man själv gick där och många elever ser så små ut att jag har svårt att inse att jag själv säkert var så där liten. Haha, man tyckte ju att man var skitstor när man började 6:an men förstår så här i efterhand vad både lärare och föräldrar menade när de påstod motsatsen. Haha..

På vägen hem så vek vi av ner mot samhället och tog en fika på konditoriet. Otroligt nog så glömde jag att jag är laktosintolerant & åt en napoleonbakelse som måste vara den mest gräddrika bakelsen som finns. Kände av illamåendet när jag kom hem men magen kurrar redan (eller om det är illamåendet?... Can't really tell the different) så nu ska ta & jag fixa lunch. Svarar på era frågor från frågestunden efteråt!










Presenten till Vendela. Lina var fyndig och kom på texten på lappen. (Klickbar bild)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar att hänga med er..hoppas jag och lizzan får möjligheten komma upp till sthlm:D<3

2010-05-08 @ 08:38:27
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0