Have you done your share today?

Imorgon är det dags för Comet Awards 2010 i Oberhausen, Tyskland men än är det inte för sent att rösta på killarna till Bester Liveact. Tycker ni som jag att de förtjänar detta pris för deras HUMANOID-konserter så gör ni som jag och röstar.

Press Tokio Hotel + LOS. It's as simple as that.

Härliga bilder printade från en av mina videor från deras avslutningskonsert på Zimmer 483-turnén 2007 när Bill fick en lyspinne i håret. (Klicka för större bild.) Kolla skrattet!

Nu ska jag ut på en promenad med Linis och sen kommer Max över och grillar med oss. Hoppas ni har en bra dag och ett stort grattis till min kusin som fyller år idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Haha, sött!

2010-05-20 @ 20:31:57
URL: http://phantomriider.blogg.se/
Postat av: sara

hahah vad söt han är.

2010-05-26 @ 23:03:01
URL: http://liveyourlifeandmakeitrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0