Day 11 - A song from your favorite band





Humanoid City. Stockholm. Tågresor. Vinter. Göteborg. Hotellvistelser. Helsingfors. Snö. Milano. Vår. Flygresor. Sol. Kyla. Bilresor. Skratt. Excitement. Minnen.

Tokio Hotel - Komm. Jag saknar ord för att beskriva hur jäkla bra jag tycker att den här låten är. Visst tyckte jag att den var grym när den kom men så här efter att ha haft ganska så fantastiska första månader på det här året med alla upplevelser och nya minnen jag fått så är den nu 50 gånger så bra eftersom jag nu kopplar så mycket positivt till den. Varje gång jag hör den så är det som att ett snabbt bildspel från de senaste månaderna spelas upp i huvudet och allt går med sådan fart att jag blir helt sprallig - varje gång.


Feel free att berätta vilken som är din favoritlåt med ditt favoritband (alt. favoritartist) i kommentarsfältet. Blir det för svårt kan du alltid berätta vilken som är din favoritlåt för tillfället. Kul att läsa!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu är det så att jag inte kan välja vilket som är mitt favoritband, utan jag har fyra stycken på första plats, haha. Mina favoritlåtar med dom banden är: Escape the Fate- Situations, 30 Seconds to Mars- This is War, The Used- Meant to die och självfallet TH! Hmn, jag ändrar jämt favoritlåt med th känns det som, men jag väljer nog faktiskt Geh :)

2010-05-17 @ 09:35:33
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: isabelle

favoritlåt all time är fix you med coldplay! Favoritlåt från mitt favoritband, dvs tokio hotel, är nog.. svårt att säga, för jag har så många med dom men. Men wo sind eure hände kommer alltid få mig att tänka på zimmer 483-tiden :)

2010-05-17 @ 11:07:57
URL: http://isanylen.blogg.se/
Postat av: Martina

Eftersom jag har tre favoritband/artister så tänkte jag skiva en hel novell nu :p

Med TH får jag nog välja In your shadow, annars är just Komm/Noise en låt som många minnen kommer tsm med :)

Med JB är det Fly with me, utan tvekan .. bästa låten <3

Med nytillskottet Justin Bieber ändras det varje dag, har inte hamnat i det där stadiet när man har en favoritlåt. Förtillfället är det iaf Stuck in the moment :D

2010-05-17 @ 18:22:26
URL: http://zoomintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0