Coastal Scents 28 Piece Eye Shadow Neutral Palette

Idag fick jag hem två ögonskuggepaletter; en från USA, en från Hong Kong. Den ena var den efterlängtade paletten från Coastal Scents som jag velat ha sedan säkert hösten 2008. Jag är helt förälskad! Den är perfekt!

Läste (idag faktiskt) att dessa skuggor är MAC dupes och såg även en lista på vilka de ska föreställa men eftersom jag inte provat alla dessa MAC-skuggor så kan jag varken bekräfta det eller säga att det inte stämmer. Det positiva ifall de nu skulle vara lika i färgen är dock att jag isåfall kan tipsa/hänvisa till dem om en framtida kund skulle gilla någon av skuggorna men hellre köper en singelskugga än en hel palett... men hur det än är så gillar jag dessa skuggor väldigt mycket redan och ser fram emot att prova dem allihop.






Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad kostade paletten?

2010-05-06 @ 07:35:32
Postat av: IDA

Alicia: Paletten kostar $24.99 men allt som allt så blev hamnade summan mellan 500-600 kronor men det blir några hundra kronor billigare om man tar vanlig frakt. Jag var tvungen att ha min snabbt så valde därför en snabbare och dyrare leverans. Rekommenderar den vanliga ifall du inte har bråttom - den kommer på några veckor.

2010-05-07 @ 16:58:48
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Alicia

Ok, tack för svaret :-) ♥

2010-05-08 @ 18:42:22
Postat av: IDA

Så lite så! :)

2010-05-08 @ 20:28:11
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: sara

åh, jag köpte en på tradera som ser ut EXAKT som denna! jag måste fått tag på typ en kopia av den paletten, min är helt svart utan något märke/logga på någonstans... älskar färgerna iaf!

2012-01-27 @ 21:39:56
URL: http://eyedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0