Book Of Shadows - I WANT IT!!



Alice i Underlandet är utan tvekan väldigt populär just nu och alla möjliga sorters märken väljer att samarbeta med Disney. Sminkmärket Urban Decay är inget undantag.

Även om ni inte sett filmen så kanske ni - precis som jag - blivit sugna på någon av produkterna som relaterar till filmen. Kanske de söta läppstiften från Paul & Joe? Något av nagellacken från OPI? Eller kanske har även ni fastnat för Urban Decay's Alice in Wonderland Book Of Shadows. Paletten innehåller - förutom två ögonpennor & en eyeshadow primer potion i miniform - 16 st ögonskuggor som alla har namn som kan kopplas till filmen. Jag gillar verkligen idén!

Favourite shades?... Jag är mest nyfiken på Vorpal och Wonderland men även Drink Me Eat Me, MushroomMidnight tea partyQueen, Alice och Oraculum ser lockande ut. Ett minus för samlare är att det inte är många Limited Edition-skuggor (om några alls?.. är osäker) och därmed skuggor som många redan har (vilket gör det ganska onödigt att köpa paletten) men för mig och de andra som inte har skuggorna sedan tidigare så är det en väldigt kul palett.

Som jag förstått det så tog paletten slut i stort sett så fort den kom ut men jag hoppas fortfarande kunna få tag i en till överkomligt pris. Håller faktiskt på att buda på en i skrivande stund. Ebay is a good friend of makeupoholics you know.


Kommentarer
Postat av: zara/nä

åh, jag blev riktigt sugen på de där! kanske något jag ska införskaffa mig

2010-05-17 @ 16:01:47
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0