8 Maj 2010

Jag har vid flera tillfällen kommit på mig själv att vakna av att jag gnisslar tänder och slår underkäken hårt mot överkäken.. så att vakna med tandbitar i munnen har blivit något av en vana. Att titta till tänderna i spegeln har därmed också också blivit en vana och i tisdags hände det igen - jag vaknade upp med en stor tandbit i munnen men lyckligtvis fick jag de bästa tandläkarna jag kan minnas att jag haft så nu är jag hel igen och glädjer mig fortfarande över deras insats.

Fr.o.m. nu får jag nog dock överväga nattskena i mjukt gummi för att behålla tänderna. Tråkigt men tänker positivt - det kunde absolut varit mycket värre!

Någon som känner igen sig i mitt "problem"?


Kommentarer
Postat av: Tillan

Sv: Nej det har jag inte men det hade inte gått att komma in, vi kom in tack vare att Mika de som jobbar på Collage och kunde inte ta in flera.. Förlåt att jag inte svarade på smset!

2010-05-08 @ 14:02:57
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Stephanie

oh ja, händer mig då och då. Man kan väl säga att det inte är den bekvämaste känslan!

2010-05-09 @ 18:55:55
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0