Ready to get ready

Den senaste timmarna har gått åt till att testa nytt smink och nya kombinationer, städat och rensat garderoben. "Du städar ju HELA tiden!" sa Lina igår.. Verkar det som det? Haha, det gör jag i alla fall inte. Är bara så seg på att få saker gjorda så det tar oftast flera gånger innan det är helt städat. Jag har för mycket grejer och för lite utrymme.

Nu har jag i alla fall fått bort litegrann så nu är det dags att ta en dusch & smörja in min nästan transparenta hy (så blek) med lite b.u.s-lotion. Jag ska möta Lina strax innan kl 6 och tillsammans ska vi hem till den andra Linisen för att spendera kvällen med henne & hennes vänner. Vi bestämde oss för att börja gå ut och gå tillsammans förra gången vi sågs men det har inte blivit av än så länge (host, host.. Bergstöm, är du fortfarande sjuk?..) så jag ska försöka få med henne fr.o.m. nu. Det blir så mycket roligare (för att inte tala om lättare att komma iväg) om man är två, tycker inte ni?


Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

Haha Tom's face makes me laugh so much and so does the fact there are two Bill's hahaha!



Oh it looks like it will be a really pretty colour! I don't know if they sell it here in the UK though :(

2010-03-20 @ 16:01:43
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0