Fler bilder från Göteborg

Innan konserten i Göteborg så hade jag & Lina vår egna lilla förfest på hotellet. Minibaren kom till nytta och vi var båda peppade inför kvällen, konserten och att träffa alla bekanta ansikten efteråt. I taxin till arenan så frågade chauffören om vi skulle in artistingången eller i vanliga entrén. Gissa om vi dog av skratt...







Här hade vi intagit våra platser på rad 14. Vilket drama det blev när jag skulle fixa något på skon och ställde mig på ett ben, tog tag i det andra och skulle stödja mig på Lina med handen. Hon var då inte så nära som jag trodde så jag föll handlöst åt sidan och trodde att jag på något sätt skulle lyckas ramla ner för trappan. Luckily I didn't! Hahaha



Efter konserten var det dags att träffa folk men det blev så vimsigt & stressigt att jag inte hann prata så mycket som jag hade velat med var och en. Vi hann dock med några små "reunions" och första-gången-träffar - alla lika trevliga. :) Här är jag, Lina, Hanna och Ida på Elite Plaza.





Supersöta Hanna & jag på väg till rummen.


Uppe hos Ida & Hanna.




Kommentarer
Postat av: hanna

jag gillar bilden ENDAST för att det är du och jag på den hade de inte varit det hade jag dödat dig haha ;D

2010-03-17 @ 13:26:30
URL: http://hannalysell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0