28 Mars 2010 - Måndag

Gårdagen gick så fort att jag knappt hann inse att det var Söndag innan dagen tog slut… men det kan ju bero på att jag sov ända fram till 16:20 också. Det blev väldigt sent i lördags men kul hade jag i alla fall. Tog lite bilder - kommer upp ikväll!

Under den lilla tid jag var vaken igår (kändes som bara några timmar, haha.. inte bra att vakna så där sent) hann jag få finbesök av två underbara kusiner och vi pratade bl.a. om en grillfest (eller liknande) i sommar där vi skulle dra ihop större delen av släkten för en dag tillsammans. Jag blev helt förälskad i tanken då de allihop är speciella för mig så det är verkligen något jag ser fram emot.

Nu är Lina på väg hit och jag ska göra iordning något att äta innan vi åker in till stan. Ska kolla efter några leggings, lashes och köpa nytt antivirusprogram samt hjälpa Lina att välja ny dator. Hörs mot kvällen igen!


I lördags hos Lina.



Igår. Min finis ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad heter din kamera? Den verkar vara bra! :D

2010-03-29 @ 17:43:06
Postat av: IDA

Jag har ingen egen just nu men den jag brukar använda (och alltså även använt här) är en Exilim EX-Z450. Ja, det blir inte alltid knivskarpa bilder men den funkar helt okej! :)



Länk till bild: http://www.infoborder.com/Digital_Cameras/Casio/exilim_z4501.jpg

2010-03-29 @ 21:03:26
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0