15 Mars 2010

Jag kan inte fatta att det idag är måndag och att det redan gått en hel vecka sedan vi kom hem. Fick igår frågan om vad jag gjort i helgen och svarade att jag varit i Helsingfors o.s.v... "Den här helgen också?" var svaret jag fick. Hahaha... Dagarna har gått så fort att jag inte hann inse att det precis varit helg igen nu. Hänger inte med!

Sitter just nu hemma tillsammans med Lina, tittar igenom konsertvideor och spelar Telephone på repeat. Love the "freakyness" som Gaga utstrålar. Angående videorna från konserterna så kommer jag inte lägga upp dem här eftersom jag provade att ladda upp en av de med bäst kvalité på min YouTube-kanal och fick hela videon (kvalitén) totalförstörd. Tråkigt men ser helt enkelt inte (längre) meningen att visa videor som inte ser ut som originalet.

P.S. Finns det några Göteborgare här? Isåfall får ni gärna kika in snart igen. Har ett rabatthäfte som måste hitta ny ägare!




Pictures taken yesterday.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuud va söt duär ! <3

2010-03-15 @ 18:50:26
Postat av: IDA

:* Tack så mycket!

2010-03-15 @ 19:52:09
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: LINNÉA

diggar ditt halsbant mycket! :D

2010-03-17 @ 20:01:43
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0