Pictures from last week











Förra veckan var jag och tittade på fina Vendelas skolavslutning och innan hon skulle iväg på fest så gick jag över för att sminka henne med Lina som sällskap.

Jag passade på att använda lite av det fina glittret "Super" från Make Up Store som jag faktiskt hade glömt att jag har. Satt komiskt nog och suckade kvällen innan över att jag inte hade det och hur mycket jag ville ha det - sen upptäcker jag att jag redan har en burk Super liggandes bland resten av glitterburkarna medan jag vänder upp & ner på väskan i hopp om att hitta något liknande. Haha.. Vilket minne!

Tyvärr så har den här tjejen inte insett hur fin hon är än så att få tillåtelse att publicera bilder på henne är högst ovanligt - därav cencurerna här ovan.


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Gorgeous colors! You did an excellent job. By the way, what kind of camera is that you take photos with?



<3 Liz

2010-06-23 @ 22:51:35
URL: http://liz0007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0