Never Say Never feat. Jaden Smith

Jag är inget stort fan till Justin Beiber (och inte av anledningen att jag tycker han är hemskt dålig utan helt enkelt för att jag inte hört mycket med honom) men när Lina berättade att min lilla favorit - världens vackraste barn - gjort en musikvideo med honom så var jag TVUNGEN att se den.

Han är ju så jäkla charmig och söt så det är galet. Skrattade högt när jag såg att han fått lite av "wannabe gansta"-stilen (dåligt förklarat) á la Omarion och Bow Wow eftersom jag för länge sedan slog vad om han skulle få den förr eller senare. Haha.. Han kommer dock undan med det. Still wish this little cutie was my child.

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tycker också att Jaden är jättesöt i videon :D

2010-06-07 @ 13:18:32
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0