14 Juni 2010 - New week

Did you guys have a good weekend? I definitely did. För rolig kanske för jag känner mig fortfarande inte återhämtad från lördagen. Är fortfarande trött och utmattad/sliten så idag är jag bara hemma och passar på att få lite saker gjorda som jag inte hunnit med tidigare. Hade t.ex. inte skapa recovery discs till datorn så det passar jag på att göra idag. Ska även maila iväg lite bilder till släkt och vänner från olika tillfällen som jag inte hunnit med än - bl.a. bilderna från Milano som jag ännu inte skickat till Essi och Rebecka. (Förlåt!)

Lina kom nyss hit och nu jag ska åka iväg en snabbis för att handla lite innan det blir middag. Hoppas på att bli piggare till kvällen så att jag kan träffa Baggoline men just nu hänger ögonen i munhöjd (känns det som) och kroppen känns misshandlad så vi får se hur det blir. We'll see, we'll see..


På hotellet i lördags


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Haha ja det heter ju miosXD<3

2010-06-14 @ 18:38:03
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0