Pictures from New Years Eve

Här kommer bilder från nyårsafton! Bättre sent än aldrig. ;) Vi började med middag ute och gjorde sedan Max, Stefan & Pade sällskap på Thomas Read där vi festade hela natten.

En sak som chockade mig litegrann var att när vi gick ut från nattklubben kl 5 på morgonen så stod folk i kö för att komma in. På alla ställen. Det var som att natten aldrig tog slut - men å andra sidan så är klubbarna öppna dygnet runt. Finns alltid någon öppen. Men vem går ut och dansar t.ex. kl 9 på morgonen?.... Haha, crazy germans.


Going out for dinner


Vi valde en Italiensk liten restaurang med vackra menyer som låg ganska nära vårat hotell. Hotellet hade förövrigt väldigt bra läge med nära till både Reeperbahn, mysiga gator och restauranger.


Lite tråkiga kanske vi var som valde pizza men det var den absolut godaste pizzan jag ätit i hela mitt liv. Såsen vi fick till gjorde det till årets bästa smakupplevelse (snarare mitt livs bästa, haha) och jag vill aldrig äta pizza igen om det inte är just den här.


Vi förfestade på hotellrummet och letade sedan rätt på nattklubben "Thomas Read" där vi mötte upp Max, Stefan och Pade.


Jag, Pade, Lina, Carro (och två Helsingborgare jag tyvärr inte minns namnen på) väntar in tolvstaget på Thomas Read's terass







Kommentarer
Postat av: Madde

Haha , helsingborgs pojkarna är adde och emil. Jag sa till adde att han skulle hälsa från mig fall han träffade er :P

2010-01-09 @ 19:28:38
URL: http://fanjageyngst.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag måste bara berömma dig för din väldigt, väldigt fina sminkning! Ditt smink var super snyggt! :)

2010-01-10 @ 00:39:39
URL: http://sofiablohm.blogg.se/
Postat av: Em

Var det många som tyckte att Lina var väldigt lik Bill? :P :D

2010-01-10 @ 19:49:59
Postat av: IDA

Em: Ja, haha, faktiskt! Både hon och jag blev förvånade över hur många som ropade "Bill!" och "Tokio Hotel!" efter henne. Och hela tiden kom händer från olika håll och pillade på hennes hår. Hahah!

2010-01-10 @ 20:07:33
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Madde

2010-01-10 @ 20:33:23
URL: http://fanjageyngst.blogg.se/
Postat av: Madde

Oj, det blev lite fel. Men ja dom är ganska galna dom pojkarna, haha ! Prata precis med adde och han sa att han klara sig utan , men tack ändå :P Nu är det inte länge kvar tills vi ses i stockholm heller :)

2010-01-10 @ 20:36:36
URL: http://fanjageyngst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0