MJ live at Madison Square Garden

Tittade ni på showen med Michael Jackson som visades på 1:an för några timmar sedan? Jag tittade med familjen och blev så jäkla glad av att se människorna i publiken, deras ansiktsuttryck och framför allt av faktumet att det var så mycket olika människor som alla sjöng med i samma låtar och alla fick sån glädje utav en annan människas verk. Helt otroligt.

Det gör mig fortfarande ledsen att veta att jag aldrig kommer att ha möjligheten att se honom live.. och under programmets gång kom jag även att tänka på "the tribute" i London som Lina ska på i Juni. Jag är faktiskt inte säker på att jag skulle vilja "utsätta mig" för det. Föreställ er alla känslor när man står där med tusentals Jackson-fans och vet att alla är där för att de älskade honom och hans musik lika mycket, att han berört allihopa på den höga nivån att de vill hylla honom och att samtidigt veta att han aldrig kommer tillbaka.

Nej.. jag tror att det hade blivit jobbigt. Jag fortsätter att hylla honom på mitt eget sätt och väntar än idag otåligt på att få se bilder från de tillfällen då två av mina äldre syskon sett the King of Pop live på svenska scener. (Hrrm, hrrm.. pik till dig, Thomas!)


                                                    ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0