Internetkrångel

Vill bara meddela att mitt Internet krånglar. Kan inte ladda upp bilder, inte komma in på mailen (som jag förövrigt inte kollat innan jag åkte till Tyskland..) och alla sidor ser helt konstiga ut. Blir så jävla irriterad...

Började med en recension på två sminkprodukter till bloggen direkt efter att jag vaknat och när jag kommit halvvägs så försvann allt och sedan dess har allt krånglat. Blir alltid något fel när Lina är här och surfar på vårat nät, fattar inte varför.

Jag får återkomma lite senare med recensionen och fler bilder från Hamburg. Förutsatt att det funkar såklart. Får snart ett utbrott om jag sitter kvar här...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Starta om modemet.

2010-01-12 @ 18:28:08
Postat av: IDA

It worked! =)

2010-01-14 @ 15:26:38
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0