Inatt blir jag "Internet-lös"!

Fr.o.m. nästa vecka har jag ett bredband som är 4 gånger snabbare än det jag använder just nu och då även trådlöst. Ser fram emot att kunna uppdatera bloggen på andra ställen än hemma - blir ju lite roligare så tycker i alla fall jag.

Tills jag får det nya så kommer jag tyvärr att vara utan Internet eftersom det jag använder just nu går ut inatt men lovar att ta igen det. Under tiden ska jag bl.a. knåpa ihop en ny bloggdesign - den jag har nu (och nästan haft sedan jag började blogga) ser rent ut sagt förjävlig ut.

Jag hoppas att ni får en underbar helg och har det bra tills vi hörs igen nästa vecka. Personligen så ska jag spendera helgen med vänner på olika sätt och troligen ha en mindre fotografering på Söndag. Ska skynda mig att beställa hem bilder nu innan Internet försvinner så det är bäst att jag sätter igång här.

Take care! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Hahahaha :'D

Ja, men vafan gör jag om dagarna? Har inget att ta kort på! :/

2010-02-01 @ 01:29:10
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0