8 Januari

Jag är fortfarande sjuk men i alla fall på bättringsvägen. Helgen börjar lugnt för mig och lite senare ikväll får jag sällskap av Lina. Vi ska se filmen "August Rush" med översöta Freddie Highmore (Arthur & minimoyerna, Kalle & chokladfabriken) och heta Jonathan Rhys Meyers (Velvet Goldmine, From Paris with Love) så jag får vila upp mig en sista dag, sen orkar jag inte sitta inne längre vare sig jag är sjuk eller inte. Har velat se filmen länge så jag hoppas att den är lika bra som det sägs. Har ni sett den?

Igår vaknade jag upp med en halv tand borta (eller ja, snarare 1/3 av tanden) och skulle ringa tandläkaren men var så upptagen att jag inte kom på det förrän det var för sent (hur man nu kan glömma en sådan sak, haha) och idag var det samma sak så nu får jag vänta ända till på måndag. Eller har de helgöppet tro? Skulle behöva fixa tanden så fort som möjligt. Ska passa på att fixa till några andra tänder samtidigt, lite synd bara att det är så jäkla dyrt. Januari är ju som känt inte den rikaste månaden..

Dags för en dusch nu! Hörs snart igen ♥


Med sovtröjan på efter en partykväll i Hamburg. Saknar staden något enormt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0