19 Januari

Tiden går alldeles för snabbt. Idag ska jag åka uppåt i landet för att fira min storasysters dotter som blev 14 år igår. Har lite svårt att förstå att hon redan blivit så gammal - känns ju som det var nyss jag satt med henne i knät och skojade med hennes mamma om att jag & Lina skulle "lära henne shoppa" när hon blev tonåring. Tror knappast att det behövs nu! (..även fast det vore kul med en dag på stan med henne)

Herre jesus, vad gjorde jag när jag var 14? Umgicks med folk som inte alls var bra för mig, gjorde allt jag inte fick göra och blev tillsammans med killen jag sedan förlovade mig med. Bland annat. Man tyckte ju att man var så stor, visste bäst och definitivt var mogen nog att ta beslut jag fortfarande inte kan ta. Undrar om hon är likadan eller lite mer vis än vad en annan var. Jag får hoppas på det sista.

Just nu håller jag på att göra mig iordning och lägger samtidigt in lite ny musik på mobilen. Måste ha till den långa bilresan. Kommer inte kunna blogga under dagen men trådlöst är faktiskt på g nu (och måste komma innan fredag då vårat går ut) så snart kan jag uppdatera på andra ställen än hemma. Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0