A quick recap

Wohoo! Idag är det Fredag och jag är taggad till max. Bokstavligt talat. Ikväll är det nämligen birtday party för Max och kvällen börjar hemma hos Lina med sällskap av bl.a. vår lilla trollunge Jonna (kusin) som kommer hit om ett tag. Underbara Linnéa kommer också dit och henne har jag inte sett på ett tag så det ska även det bli väldigt roligt. Gissar på att TH, de kommande konserterna och allt där kring kommer vara det stora samtalsämnet under förfesten. Haha..

Har ni haft en bra vecka? Ni som varit i Luxemburg fick väl en toppenstart kan jag tänka mig. Jag hade verkligen velat vara där! Vill gärna höra hur ni hade det så feel free att berätta om upplevelsen bland kommentarerna om ni har lust. Ska försöka köpa en mini-PC innan jag åker till Stockholm på Torsdag och håller tummarna (för alla!) att tågen inte är inställda mellan Stockholm och Göteborg morgonen efter. Är det förresten någon här som ska åka 9-tåget ner till Göteborg då den 5:e?

Under veckan som gått har jag hunnit göra mycket. Bland annat färga håret, klippa mig, firat Max födelsedag, fixat gelenaglar för första gången (har inte riktigt vant mig än, haha) och shoppat både kläder och fina nagellack. Det har varit en bra vecka så nu ser jag fram emot att avsluta den med fest. Ska börja rota i garderoben och se vad jag hittar till ikväll. Bjuder på lite bilder från veckan så länge:


Såg ut som ett sjöodjur hos frisören i måndags..


..och hittade ett bekant ansikte i tidningen medans färgen verkade. =)


Jag valde att klippa upp håret litegrann också. Länge sedan jag hade annat än hel-långt så det kändes fräscht med en liten förändring.


Jag bestämde mig för att följa Linas exempel med att äta nyttigt. Det gick sådär. Detta var vad som hamnade i varukorgen samma kväll som jag bestämt mig. Ett halvt konditori, Mtn Dew (jag som inte dricker läsk i vanliga fall) och färdiga pannkakor. Better luck next time!



Ett kollage med roliga, gamla bilder på Max blev min födelsedagspresent till honom när vi firade hans födelsedag i Onsdags. De två sista bilderna är tagna när jag nyss kommit hem från kalaset. Håller ni inte med om att håret ser fräschare ut nu?

Kommentarer
Postat av: Martina

Sv tbx: kolla in bloggen dagarna framöver så kommer jag uppdatera med mer bilder, videos och lite hur vi hade det och så :)

Bara 6 dagar kvar nu : D

2010-02-26 @ 20:28:44
Postat av: Malin

Bryssel konserten var magisk!

Det var helt annat ön jag hade trott, men bara till det bättre. Helt plötsligt insåg man att det faktiskt bara är helt vanliga killar och hysterin byttes ut mot en enorm respekt. De har växt löjligt mycket i mina ögon nu. Men jag vill se dom igen ju.

2010-03-01 @ 22:06:07
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Alltså du vackra människa! Nicht von dieser welt är allt jag kan säga om dig...

2010-03-09 @ 20:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0