17 Februari - A great day

Idag har jag fyndat second hand i Köping tillsammans med familjen & min härliga moster. Kom hem med några små fynd, lite nytt smink och en otroligt härlig känsla av hur lyckligt lottad jag faktiskt är som har växt upp med så fina människor runt om mig (mamma, pappa, moster, mormor, morfar o.s.v.) och hur lycklig jag blir när jag tänker tillbaka på min barndom och alla oförglömliga stunder med kusinerna. Varje besök hemma hos mormor är ett lyckopiller i sig då jag automatiskt hamnar bland fotoalbumen förr eller senare - kvällens besök var inget undantag.
Lika underbart varje gång!

För att sammanfatta dagen så var den toppen från början till slut och vad vore då mer passande än att avsluta den så också? Att mysa in mig i duntäcket i min nybäddade säng, nyduschad, låter perfekt för mig. Imorgon väntar pyssel och design efter en lång sovmorgon. Nachti nacht!


Inne på en av second hand butikerna i förmiddags. Läs nedanstående text, tack.

(Pälskappan tillhörde butiken och var inget jag hade tänkt köpa. Vi roade oss med att knäppa oseriösa bilder med pälsjackor i olika färger och storlekar - alla lika hemska. Tvekar starkt på att det var äkta så no need att hetsa upp sig i onödan.)

Kommentarer
Postat av: charlie

du ser stek ut ida! ;D

2010-02-17 @ 22:40:53
URL: http://redandblack.se
Postat av: Peyton Vega

i LOVE this blog.

2010-02-19 @ 22:56:20
URL: http://peytonvega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0