Ute i snön

Har ni varit ute i solskenet idag? (Ni som haft sol..) "En mysig promenad med mamma i solskenet" lät ju så lockande men efter knappt ett kvarter så hade vi båda blivit istappar och vände hemmåt. Så mycket för att vara duktiga med promenader. Men hey, vi försökte i alla fall!




Det är rekordmycket snö här. Helt sjukt..


Kul för den som får det där snö- och islasset (på taket) i skallen på väg till garaget. Packad snö, is och den höga höjden känns inte som en bra kombination att få över sig utan behöva hamna på sjukhus. Håller tummarna att ingen står nedanför när det rasar..



Fick för mig att dyka ner i snön innan jag gick in vilket jag ångrade starkt medans jag sjönk ner i snömassorna. Min varma morgonrock värmde bra när jag kom in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0